Zwroty i reklamacje

Zasady zwracania zakupów

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie! Chcemy, abyście byli w pełni zadowoleni z zakupionych produktów. W przypadku, gdy z jakiegoś powodu nie będziecie usatysfakcjonowani swoim zamówieniem, oferujemy możliwość zwrotu towaru

Jako klient masz prawo do:

  1. odstąpienia od umowy bez podania przyczyny do 14 dni od dnia otrzymania produktu
  2. reklamacji wadliwego towaru

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów do DogCo Polska. 

 

Produkty mogą być zwrócone tylko w przypadku, gdy nie noszą śladów użytkowania. Oznacza to, że muszą być w stanie nienaruszonym, z oryginalnymi metkami.

Dlatego zanim odeślesz produkt upewnij się, że papierowe metki nie zostały zerwane. Ich obecność jest niezbędna do przyjęcia zwrotu. Prosimy o zapoznanie się z pozostałymi poniższymi zasadami zwrotów.

Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem: https://dogco.pl/zwrot





Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres: shop@dogco.pl  lub tradycyjną na adres:

Dogco Polska 
Ul. Sosnowa 49b
05-462 Pęclin
tel.: 732 498 251
e-mail: shop@dogco.pl

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.

Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

 

Zwrot towaru

Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni. Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:

DOGCO Polska 
Ul. Sosnowa 49b
05-462 Pęclin
tel.: 732 498 251
e-mail: shop@dogco.pl

 

Reklamacja towaru

Jeśli kupiony przez Ciebie produkt jest uszkodzony lub posiada wady, możesz zgłosić reklamację, Zostanie ona rozpatrzona do 14 dni na jeden z 5 sposobów:

  1. Wymiana produktu na nowy
  2. Bezpłatna naprawa produktu
  3. Zwrot części kwoty zakupu 
  4. Odstąpienie od umowy (zwrot całości kwoty)
  5. Nieuznanie reklamacji 

Aby zgłosić reklamację:

  1. Wyślij e-mailem zgłoszenie reklamacyjne wg poniższego wzoru na adres shop@dogco.pl 
  2. Dołącz zdjęcia wad produktu. (wzór zgłoszenia poniżej).
  3. Poczekaj na odpowiedź obsługi sklepu (zazwyczaj tego samego dnia lub w kolejnym dniu roboczym).
  4. Jeśli konieczne będzie odesłanie produktu, zapakuj go i wyślij na adres firmy.

Adres do wysyłki produktu: 

DOGCO Polska
Ul. Sosnowa 49b
05-462 Pęclin
tel.: 732 498 251
e-mail: shop@dogco.pl

--------------------------------------------------------------------------
Skopiuj i uzupełnij swoimi danymi poniższy wzór
--------------------------------------------------------------------------


Imię i nazwisko: ....
Adres zamieszkania: ....
Data zakupu:...
Numer zamówienia: ...

Zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie towar jest wadliwy.
Wada polega na …

Oczekuję rozpatrzenia reklamacji w następujący sposób:

  • wymiany towaru na nowy*
  • nieodpłatną naprawę towaru* 
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……………….. (słownie: ………………………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto*
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto* 

*niepotrzebne usunąć


Podpis:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl