Zwroty i reklamacje

Jako klient masz prawo do:

  1. odstąpienia od umowy bez podania przyczyny do 14 dni od dnia otrzymania produktu
  2. reklamacji wadliwego towaru
  3. wymiany towaru na inny, o ile zezwala na to Sprzedawca

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów do DOGCO, tj. na adres:

DOGCO Polska 
Ul. Sosnowa 49b
05-462 Pęclin
tel.: 505957173
e-mail: shop@dogco.pl

 

ZWROT ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Masz prawo dokonać zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia, pod warunkiem że produkt nie był personalizowany (przygotowany na zamówienie wyłącznie dla Ciebie)

Aby zwrócić zakupiony produkt:

  1. Napisz na kartce lub wydrukuj wypełnione Oświadczenie odstąpienia od umowy (wzór poniżej)
  2. Zapakuj starannie produkt i wyślij go do nas. Do przesyłki dołącz kartkę z Oświadczeniem.
  3. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (zazwyczaj w ciągu 5 dni roboczych)


Adres do wysyłki produktu: 


DOGCO Polska 
Ul. Sosnowa 49b
05-462 Pęclin
tel.: 505957173
e-mail: shop@dogco.pl

----------------------------------------------------------------------------
Skopiuj i uzupełnij swoimi danymi poniższy wzór
----------------------------------------------------------------------------

Imię i nazwisko: ....
Adres zamieszkania: ....
Data zakupu: ...
Numer zamówienia: ....


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:
....
....

Numer konta do zwrotu pieniędzy: ....


Twój podpis: ...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WYMIANA PRODUKTU NA INNY


Możesz wymienić zakupiony produkt na inny o  tej samej wartości np. jeśli źle dobrałeś/-aś rozmiar.
Pamiętaj, aby zwracany produkt był w stanie idealnym (nieuszkodzony, bez śladów używania)

Aby dokonać wymiany:

  1. Wyślij e-mailem zgłoszenie o wymianie produktu na adres shop@dogco.pl (wzór zgłoszenia poniżej).
  2. Poczekaj na odpowiedź obsługi sklepu. Sprawdzimy, czy mamy produkt, który chcesz otrzymać (zazwyczaj tego samego dnia lub w kolejnym dniu roboczym).
  3. Po potwierdzeniu dostępności, wyślij zwracany produkt na adres firmy. 
  4. Do przesyłki dołącz kartkę z numerem zamówienia i informacją na jaki produkt chcesz wymienić


Adres do wysyłki produktu: 

DOGCO Polska 
Ul. Sosnowa 49b
05-462 Pęclin
tel.: 505957173
e-mail: shop@dogco.pl



--------------------------------------------------------------------------
Skopiuj i uzupełnij swoimi danymi poniższy wzór
--------------------------------------------------------------------------

Imię i nazwisko: ....
Adres zamieszkania: ....
Data złożenia zamówienia: ...
Numer zamówienia: ...

Proszę o wymianę zakupionego produktu: ....

na .... 
rozmiar:...


Podpis: ...

 

 


REKLAMACJA PRODUKTU


Jeśli kupiony przez Ciebie produkt jest uszkodzony lub posiada wady, możesz zgłosić reklamację, Zostanie ona rozpatrzona do 14 dni na jeden z 5 sposobów:

  1. Wymiana produktu na nowy
  2. Bezpłatna naprawa produktu
  3. Zwrot części kwoty zakupu 
  4. Odstąpienie od umowy (zwrot całości kwoty)
  5. Nieuznanie reklamacji 

 

Aby zgłosić reklamację:

  1. Wyślij e-malem zgłoszenie reklamacyjne wg poniższego wzoru na adres shop@dogco.pl . 
  2. Dołącz zdjęcia wad produktu(wzór zgłoszenia poniżej).
  3. Poczekaj na odpowiedź obsługi sklepu (zazwyczaj tego samego dnia lub w kolejnym dniu roboczym).
  4. Jeśłi konieczne będzie odesłanie produktu, zapakuj go i wyślij na adres firmy.


Adres do wysyłki produktu: 


DOGCO Polska 
Ul. Sosnowa 49b
05-462 Pęclin
tel.: 505957173
e-mail: shop@dogco.pl

--------------------------------------------------------------------------
Skopiuj i uzupełnij swoimi danymi poniższy wzór
--------------------------------------------------------------------------


Imię i nazwisko: ....
Adres zamieszkania: ....
Data zakupu:... 
Numer zamówienia: ...

Zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie towar jest wadliwy.
Wada polega na …

Oczekuję rozpatrzenia reklamacji w następujący sposób:

  • wymiany towaru na nowy*
  • nieodpłatną naprawę towaru* 
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……………….. (słownie: ………………………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto*
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto* 

*niepotrzebne usunąć

Mój numer konta: ....

Podpis ...

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl